Politica de livrare & retur

Livrarea se face în condiții sigure și conforme de către echipa Legumele de Acasă, pe traseul prestabilit și în datele de livrare comunicate pe site.

Se livrează de 2 ori pe săptămână, miercuri șu sâmbătă. Dacă vor fi excepții, clienții vor fi anunțați din timp. Comenzile se dau până în ora 15 cu o zi înainte de ziua de livrare. Livrarea se face la domiciliu clientului la comenzi de peste 50 lei și de minim 25 lei cu ridicare de pe traseu, acest traseu fiind specificat pe site.

Livrarea se face direct de către producător.

Returul se face în maxim 24 ore de la primirea comenzii.
Returnarea banilor sau înlocuirea produselor în maxim 3 zile.

Clientul poate solicita returnarea produselor în termen de maxim 24 de ore de la primirea produselor în următoarele situații:

1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Hosliag Irina P.F.A.

2. Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Hosliag Irina P.F.A.